sekmadienis, spalio 10

Pirkėjų užmaršumas arba vaikai prekybos centruose

Atkreipiau dėmesį į Norfos reklamą. Nežinau, koks jos poveikis esamiems ir potencialiems pirkėjams, bet man patiko pastangos rodyti atvirumą.
Sutapimas ar ne, vakar apsilankiau Norfoje pirmą kartą po maždaug penkerių metų. Aną kartą, pamenu, mano vaikas bėgdamas išvertė ir sudaužė kažkokio pigaus gėrimo butelį, stovėjusio paletėje, kuri buvo užgriozdinusi visą praėjimą. Apsauginis retais dantimis reikalavo susimokėti už šukes. Aš nemokėjau, bet prisiminimai liko...

Grįžkime prie Norfos reklamos atvirumo - ne kasdien didelės ir įtakingos įmonės atskleidžia savo finansinius rezultatus. Dar man patiko vienas vartojamas terminas - "pirkėjų užmaršumas" visokioms negražioms pirkėjų veikoms nusakyti. Tiesa sakant, mane nustebino tokia maža dalis. Matyt, mano įsivaizdavimas apie tai susiformavęs iš kitų prekių grupių ar kitų prekybos centrų.

O "užsimiršti" pirkėjams labai lengva - tiek daug pagundų čia pat ir taip visko norisi! Kartą užsimiršo ir mano atžalos. Kol rinkausi svogūnus, morkas ir kitas mažai pagundos keliančias prekes, stebėjau keistą jų šokį saldainių skyriuje. Kaip patyriau, išėjęs ir parduotuvės, tai buvo "užsimiršimo" šokis - puikiai žinojo, kad negalima ir kad negražu, bet užsimiršo, nusigvelbė po saldainį. Teko pirminti ištraukus grobį iš kišenių ir iš po kilimo, kad negalima ir kad negražu. Įdomu, kuris aspektas liks jų mintyse ir širdelės po to, kai šiandien nueisim už juos susimokėti?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą